FAQ for boligsøgende

Få svar på de oftest stillede spørgsmål eller spørg os i vores livechat

Er der binding på opskrivninger? Hvad er interesselister? Hvad er eksterne ventelister? Hvad er interne ventelister? Koster det penge at stå på en venteliste? Hvem administrerer ventelister? Hvad er ventelister til andelsboligforeninger? Er Flatr gratis at bruge? Hvad sker der med min opskrivning på en venteliste, hvis andelsboligforeningen opsiger sin aftale med Flatr? Hvem kan jeg kontakte, hvis jeg vil vide mere om en andelsboligforening, end jeg kan finde på Flatr? Kan man være opskrevet på mere end én venteliste?

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på hello@flatr.dk hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp. Vi sidder også klar til at hjælpe dig på vores livechat og tlf. 2799 9000 alle hverdage 9-16.

Lad os holde dig opdateret omkring Flatr